Aktuellt
KLINIKEN ÖPPEN IGEN 13 JULI
Jag är sjukskriven from 3/6-26 pga ett ingrepp i min tumme. Den läker fint och jag är åter 13/7. Välkomna då!
Mvh Hannah
Från och med 15 november nås jag på 0709503326 samt på mailadresserna.
Från första mars -25 är jag heltid på Östervägen igen. Jag har trivts fruktansvärt bra på HälsoFabriken (TACK alla inblandade för en härlig tid!!) och det är väldigt tråkigt att lämna.
Ni som träffat mig på HälsoFabriken är väldigt välkomna till Östervägen!
//Hannah
Vid frågor så nås jag på 0709503326 Om jag inte kan svara så lämna ett meddelande alternativt skicka ett sms.